Επιλογή Σελίδας

Εσωτερικός Κανονισμός

3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ

                                                                                             ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑ

      ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Ο Σύλλογος Διδασκόντων, τα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και οι Μαθητικές Κοινότητες με βάση το πλαίσιο βασικών αρχών λειτουργίας των σχολείων και λαμβάνοντας υπόψη τις σχετικές διατάξεις, συντάσσουν τον παρακάτω εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας. Κυρίαρχο κριτήριο και μέλημα αποτελεί η εύρυθμη λειτουργία του σχολείου με απώτερο στόχο τη διαμόρφωση ενός παιδαγωγικού και διδακτικού κλίματος το οποίο θα εξασφαλίζει τη συνεργασία των μελών της σχολικής κοινότητας, χωρίς εντάσεις και συγκρούσεις, με αμοιβαίο σεβασμό, με ανοχή και αναγνώριση, τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος διακριτών ρόλων, δικαιοσύνης, σαφών υποχρεώσεων και δικαιωμάτων προς το συμφέρον όλων και ιδιαίτερα των μαθητών/τριών ως μέτοχοι παιδείας, άνθρωποι και ενεργοί πολίτες. Ο αλληλοσεβασμός όλων όσων εμπλέκονται στην εκπαιδευτική μας κοινότητα είναι κανόνας για τη λειτουργία μας.

Α. ΓΕΝΙΚΑ

  1. Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, αλλά και κατά τη διάρκειά της, οι γονείς ή κηδεμόνες έχουν την υποχρέωση να ενημερώσουν τον Διευθυντή και τον Σύλλογο Διδασκόντων, όσο το δυνατόν πληρέστερα και με πλήρη εξασφάλιση των προσωπικών δεδομένων, για προβλήματα υγείας, κοινωνικά, ψυχολογικά ή άλλα των μαθητών/τριών, καθώς μια τέτοια πληροφόρηση θα βοηθήσει τον Σύλλογο Διδασκόντων να χειριστεί καλύτερα οποιοδήποτε σχετικό ζήτημα προκύψει.
    2. Με τη σύνταξη του ωρολογίου προγράμματος διδασκαλίας και λειτουργίας, οι γονείς ή κηδεμόνες παραλαμβάνουν το πρόγραμμα με τις συγκεκριμένες ώρες κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που μπορούν να επικοινωνήσουν και να συνεργαστούν με τον/την κάθε διδάσκοντα/ουσα.

Β. ΠΡΩΙΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ – ΠΡΟΣΕΥΧΗ

  1. Η σχολική μέρα ξεκινάει με το χτύπημα του πρώτου κουδουνιού (8.15π.μ.) και πρέπει όλοι να παρευρίσκονται στο χώρο συγκέντρωσης του σχολείου. Είναι απαραίτητη η έγκαιρη προσέλευση στο σχολείο, δηλαδή πριν χτυπήσει το κουδούνι. Οι εφημερεύοντες καθηγητές προσέρχονται τουλάχιστον δέκα λεπτά νωρίτερα. Όσοι μαθητές/τριες αργούν στη πρωινή συγκέντρωση, περιμένουν στην είσοδο του σχολείου έως τη λήξη της. Στη συνέχεια ο μαθητής/τρια μπορεί να μπει στην τάξη μόνο μετά από γραπτή άδεια του Διευθυντή ή των υποδιευθυντών και τη σύμφωνη γνώμη του διδάσκοντος. Σε κάθε άλλη περίπτωση παραμένει στο ισόγειο μπροστά στο γραφείο του Διευθυντή έως το διάλειμμα και μπαίνουν στο μάθημα και πάλι με σχετικό σημείωμα από την διεύθυνση του σχολείου.
  2. Στην πρωινή συγκέντρωση οι μαθητές/τριες παρατάσσονται κατά τμήμα και παραμένουν ήσυχοι σε όλη τη διάρκεια αυτής.
  3. Όταν ένας/μία μαθητής/τρια έχει σοβαρό λόγο απουσίας, οι γονείς ή κηδεμόνες ενημερώνουν το σχολείο το αργότερο  μέχρι τις 9:00 π.μ. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση που απαιτείται να αποχωρήσει μαθητής/τρια από το σχολείο νωρίτερα από τη λήξη του σχολικού ωραρίου για υποχρεώσεις της οικογένειας ή του ίδιου/ιας.
  4. Στο πρώτο διάλειμμα καταγράφονται οι απόντες/ουσες. Κάποιος/α υπεύθυνος/η ενημερώνει τους γονείς ή κηδεμόνες των απόντων/ουσών.
  5. Δεν επιτρέπεται η έξοδος από το σχολείο κατά την διάρκεια του ωρολογίου προγράμματος χωρίς την έγγραφη άδεια του Διευθυντή. Σε περίπτωση αναχώρησης κάποιου μαθητή/τριας (χωρίς την έγγραφη άδεια από την διεύθυνση) ενημερώνεται άμεσα ο γονέας ή κηδεμόνας, θεωρείται αξιόποινη πράξη και ακολουθεί επίπληξη ή αποβολή (ανάλογα με τη σοβαρότητα του παραπτώματος).

Γ. ΦΟΙΤΗΣΗ – ΕΜΦΑΝΙΣΗ – ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

  1. Η είσοδος στην τάξη πρέπει να γίνεται αμέσως μετά την πρωινή συγκέντρωση ή αμέσως μετά το διάλλειμα. Ο/Η διδάσκων καθηγητής/τρια ,με το κτύπημα του κουδουνιού προσέρχεται για να ανοίξει την αίθουσα και οι μαθητές/τριες πρέπει να εισέρθουν έγκαιρα. Μετά τον ανωτέρω χρόνοι δεν επιτρέπεται η είσοδος των μαθητών/τριών. Κατά περίσταση και μόνο επιτρέπεται η είσοδος των μαθητών/τριών κατά τη διάρκεια του μαθήματος, καθώς και η αναχώρησή τους από το Σχολείο για σοβαρούς λόγους με την άδεια του διδάσκοντος και του Διευθυντή του σχολείου  και με ταυτόχρονη ενημέρωση του γονέα ή κηδεμόνα. Δεν επιτρέπονται οι «ενδιάμεσες» απουσίες χωρίς την γραπτή έγκριση του Διευθυντή.
  2. Οι πόρτες των αιθουσών ανοίγουν και κλείνουν με ευθύνη του/της διδάσκοντα/ουσας. Στα διαλείμματα οι μαθητές/τριες βγαίνουν υποχρεωτικά από τις αίθουσες.
  3. Τρόφιμα και αναψυκτικά κατά την ώρα της συγκέντρωσης καθώς και μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας δεν επιτρέπονται.
  4. Δεν επιτρέπεται η χρήση και η παρουσία κινητών τηλεφώνων σε ώρα διδασκαλίας. Για τους μαθητές/τριες δεν επιτρέπεται η χρήση σε όλο τον χώρο του σχολείου εφόσον η ανάγκη για επικοινωνία καλύπτεται επαρκώς με τα τηλεπικοινωνιακά μέσα που διαθέτει το σχολείο. Κατ’ εξαίρεση μπορούν να χρησιμοποιηθούν κινητά μόνο για της ανάγκες συγκεκριμένου μαθήματος και αφού έχει προηγηθεί συνεννόηση με τον/την διδάσκοντα/ουσα. Μαθητής/τρια που θα εντοπιστεί να χρησιμοποιεί κινητό θα πρέπει να το παραδώσει στον Διευθυντή ή στους υποδιευθυντές του σχολείου έως τη λήξη του σχολικού ωραρίου οπότε και θα το παραλάβει με ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων. Η επανάληψη της ίδιας πράξης τιμωρείται με κλιμακούμενες ποινές.
  5. Δεν επιτρέπεται το κάπνισμα σε όλους τους χώρους του σχολείου. Παραβίαση του κανόνα θα αντιμετωπίζεται πολύ αυστηρά.
  6. Τα σχολικά βιβλία διατηρούνται σε καλή κατάσταση και επιστρέφονται, αν το επιθυμεί ο μαθητής/τρια, στο τέλος της χρόνιας για επαναχρησιμοποίηση ή ανακύκλωση.
  7. Οι μαθητές/μαθήτριες πρέπει να αποφεύγουν να φέρνουν στο σχολείο
    α) όργανα , αντικείμενα ή προϊόντα επικίνδυνα για την υγεία μας ή ασυμβίβαστα με την μαθητική ιδιότητα και εργασία
    β) Αντικείμενα  αξίας ή μεγάλα χρηματικά ποσά, καθώς για οποιανδήποτε φθορά ή απώλειά τους το σχολείο δε φέρει καμιά ευθύνη
  1. Φαινόμενα καταδολίευσης των εξετάσεων (κλέψιμο με οποιονδήποτε τρόπο) τιμωρούνται, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από το νόμο.
  2. Η τάξη, η ησυχία  και το ήρεμο κλίμα μέσα στην αίθουσα διδασκαλίας είναι προϋποθέσεις αρμονικής συνεργασίας όλων των μελών της ομάδας. Την  κεντρική ευθύνη για την καλή λειτουργία της τάξης την έχει ο/η διδάσκων/ουσα εκπαιδευτικός. Κρίνεται απαραίτητο στις μεταξύ τους σχέσεις οι μαθητές/τριες  να καλλιεργούν τον αμοιβαίο σεβασμό, τον δημοκρατικό διάλογο, την αναγνώριση και ανοχή του άλλου, την υπευθυνότητα, αλληλεγγύη και συνέπεια. Συμπεριφορές ρατσιστικές για οποιοδήποτε και από οποιοδήποτε δεν συνάδουν με τον πολιτισμό μας και τις αρχές του σχολείου, καταδικάζονται και τιμωρούνται.
  3. 10. Από το σχολικό έτος 2022-23 εφαρμόζεται στο σχολείο ο θεσμός του Σύμβουλου Σχολικής Ζωής (2 Σύμβουλοι για το σχολείο μας) οι οποίοι ασχολούνται με θέματα παιδαγωγικής αντιμετώπισης ζητημάτων όπως, η διαχείριση κρίσεων και πρόληψη ακραίων συμπεριφορών, οι μαθησιακές δυσκολίες, η συμπερίληψη και ενσωμάτωση, οι μαθητές με ιδιαίτερες δυνατότητες, κλίσεις και ταλέντα, η μετάβαση σε άλλες βαθμίδες. Οι Σύμβουλοι Σχολικής Ευθύνης καταγράφουν σε συνεργασία με τον Διευθυντή οτιδήποτε σχετίζεται με τα παραπάνω θέματα και ενημερώνουν σχετικά τους γονείς των εμπλεκόμενων μαθητών. Συνεργάζονται στενά επίσης με τον/την ψυχολόγο και τον/την κοινωνική λειτουργό του σχολείου. Οι τελευταίοι αναλαμβάνουν σε συνεργασία και με τη συναίνεση των γονέων να μιλήσουν με τον μαθητή/τρια και να προτείνουν λύσεις για το κάθε ζήτημα (όπως για παράδειγμα σε περίπτωση μαθησιακών δυσκολιών την παραπομπή στο ΚΕΔΑΣΥ)
  4. 11. Το σχολείο δεν επιβάλλει κάποιον ενδυματολογικό κώδικα, ωστόσο προτρέπει τους γονείς ή κηδεμόνες και μαθητές/τριες να σέβονται τον χώρο του σχολείου τουλάχιστον όπως έναν επαγγελματικό χώρο. Συνεπώς συνιστάται η εμφάνιση των μαθητών/τριών να είναι κόσμια και ανάλογη με εκείνη ενός χώρου εργασίας. Αυτονόητα το ίδιο ισχύει ως υποχρέωση και στους καθηγητές/τριες και το υπόλοιπο προσωπικό του σχολείου.

Δ. ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ – ΔΙΑΦΥΛΑΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ

  1. Όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας θα πρέπει να συμμετέχουν στην προστασία του κτιρίου από φθορές και στην καθαριότητα όλων των χώρων του σχολείου. Οι μαθητές/τριες ενθαρρύνονται να συμμετέχουν προαιρετικά εκ περιτροπής στην καθαριότητα και συντήρηση των χώρων. Η αναγραφή συνθημάτων σε τοίχους, πόρτες και θρανία απαγορεύεται. Κάθε φθορά που συμβαίνει με ευθύνη μαθητή/τριας αντιμετωπίζεται και αποκαθίσταται από τον ίδιο ή τη μαθητική κοινότητα του τμήματος. Εκτός από τις σχολικές αίθουσες διεξαγωγής μαθημάτων και τους κοινόχρηστους χώρους, σεβασμός και προσεκτική χρήση απαιτείται στη σχολική περιουσία, δηλαδή στα εποπτικά μέσα και στη λοιπή υλικοτεχνική υποδομή π.χ. αίθουσες εργαστηρίων, γυμναστηρίων, σχολικών εορτών κ.α.
  2. Το βοηθητικό προσωπικό του σχολείου που είναι υπεύθυνο για την καθαριότητα μεριμνά ώστε το σχολικό συγκρότημα να είναι έτοιμο την επόμενη μέρα. Τυχόν φθορές ή προβλήματα αναφέρονται στον Διευθυντή.

Ε. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Η σχολική ζωή δεν περιορίζεται στις ώρες των μαθημάτων αλλά καλύπτει το σύνολο των δραστηριοτήτων του σχολείου. Για αυτό το λόγο είναι υποχρεωτική η συμμετοχή όλων, μαθητών/τριών και καθηγητών/τριών σε όλες τις εκδηλώσεις που διοργανώνει το σχολείο.

  1. Οι ενδοσχολικές εκδηλώσεις, όπως είναι οι σχολικές, οι εθνικές και οι θρησκευτικές εορτές, οι αθλητικές, οι πολιτιστικές και οι άλλες σχολικές δραστηριότητες των μαθητικών κοινοτήτων, η συμμετοχή στα προγράμματα της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, αγωγής υγείας, επαγγελματικού προσανατολισμού και άλλων καινοτόμων σχολικών προγραμμάτων θα πρέπει να γίνονται με πρωτοβουλίες, ιδέες και ευθύνες των ίδιων των μαθητών/τριών υπό την εποπτεία πάντα των καθηγητών/τριών.
  2. Στις παρελάσεις που γίνονται με την ευκαιρία των εθνικών εορτών τα αγήματα σχηματίζονται από τον καθηγητή/τρια Φυσικής Αγωγής από μαθητές και μαθήτριες που  επιθυμούν να λάβουν μέρος, κάτι που τιμά το σχολείο που φοιτούν.
  3. Απουσία μαθητή/τριας από πολιτιστικές ή αθλητικές εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο του προγράμματος λογίζεται ως απουσία από τα διδασκόμενα μαθήματα σε ίσο αριθμό διδακτικών ωρών.

ΣΤ. ΑΠΟΥΣΙΕΣ

  1. Η φοίτηση των μαθητών/τριών πρέπει να είναι τακτική και η παρακολούθηση όλων των μαθημάτων ανελλιπής. Για την τακτική παρακολούθηση της φοίτησης του μαθητή/τριας ευθύνεται εξ’ ολοκλήρου ο γονέας ή κηδεμόνας.
  2. Ο υπεύθυνος καθηγητής/τρια για την παρακολούθηση της φοίτησης των μαθητών/τριών του τμήματος, αφού ενημερώσει τον διευθυντή του σχολείου, ενημερώνει τον γονέα ή κηδεμόνα με ηλεκτρονική επιστολή μέσω του σχολικού προγράμματος διαχείρισης της σχολικής μονάδας MySchool, η οποία στέλνεται με μέριμνα του σχολείου.
  3. Χαρακτηρισμός φοίτησης: Επαρκής χαρακτηρίζεται η φοίτηση κατά την οποία το σύνολο των απουσιών του μαθητή/τριας δεν υπερβαίνει τις εκατόν δεκατέσσερις (114) εκτός από εκείνες που δεν λαμβάνονται υπόψιν σύμφωνα με το άρθρο 24 του ΦΕΚ 2005/Β/31-05-2019 ή όποιας άλλης έκτακτης υπουργικής απόφασης. Ανεξάρτητα από τα όρια απουσιών που προβλέπει η νομοθεσία, θα πρέπει να καταβάλλεται κάθε προσπάθεια ώστε η φοίτηση να είναι ανελλιπής. Ο μεγάλος αριθμός απουσιών λειτουργεί επιζήμια για τους μαθητές/τριες όσον αφορά την γνώση και διαταράσσει  την ομαλή λειτουργία του σχολείου. Πέρα από τα παραπάνω, η φοίτηση στο Γυμνάσιο είναι υποχρεωτική και το σχολείο καλείται να ενημερώνει τις Αρχές για περιπτώσεις σχολικής διαρροής.

 

Ζ.  ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ – ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

  1. Ο Διευθυντής διατηρεί τακτική επαφή με τους γονείς ή κηδεμόνες επιδιώκοντας την ανάπτυξη πνεύματος συνεργασίας ανάμεσα στο σχολείο και την οικογένεια. Με τη συνεργασία και την κοινή προσπάθεια επιλύονται καλύτερα και αποτελεσματικότερα τα προβλήματα που παρουσιάζονται. Οι αποφάσεις του Διευθυντή του σχολείου για θέματα που αφορούν άμεσα τους γονείς ή κηδεμόνες και τους μαθητές/τριες έχουν μεγαλύτερο κύρος όταν προκύπτουν ύστερα από συνεργασία.
  2. Οι γονείς ή κηδεμόνες εγγράφουν το μαθητή/τρια στο σχολείο επικαιροποιώντας κάθε χρόνο τα στοιχεία εγγραφής και δικαιούται να έχουν πλήρη και υπεύθυνη ενημέρωση για τον μαθητή/τρια.
  3. Κάθε φορά που δημιουργείται ένα θέμα το οποίο σχετίζεται με ένα συγκεκριμένο μαθητή/τρια και πρόκειται να απασχολήσει το σχολείο, ο πρώτος που ενημερώνεται σχετικά είναι ο γονέας ή κηδεμόνας, ο οποίος με τη σειρά του θα πρέπει να συνεργαστεί με το σχολείο. Επιπλέον οι γινείς/κηδεμόνες ενθαρρύνονται να ενημερώνουν το σχολείο για πράξεις ή συμπεριφορές μαθητών/τιων εκτός σχολείου οι οποίες όμως μπορούν να επηρεάσουν σοβαρά την ομαλή φοίτηση ή τις επιδόσεις μαθητή/τριων του σχολείου ώστε το σχολείο να επιχειρήσει να επέμβει παιδαγωγικά και πάντα σε συνεργασία με τους γονείς/κηδεμόνες των εμπλεκόμενων.
  4. Στην αρχή της σχολικής χρονιάς γίνεται συγκέντρωση των γονέων /κηδεμόνων και ενημέρωση τους για τον σχολικό κανονισμό που ισχύει στο σχολείο και ορίζεται μια συνάντηση ανά εξάμηνο μεταξύ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και των καθηγητών/τριών για να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας.
  5. Δεν επιτρέπεται η παρουσία οποιουδήποτε εξωσχολικού στο χώρο του σχολείου κατά την διάρκεια της λειτουργίας του.Οι επισκέπτες, αν είναι αναγκαίο, απευθύνονται μόνο στο γραφείο.
  6. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων αποτελεί τη συλλογική έκφραση της άποψης των Γονέων και Κηδεμόνων των μαθητών/τριών. Το σχολείο χρειάζεται και επιδιώκει τη συνεργασία του Συλλόγου για την προαγωγή του σχολικού έργου καθώς το γενικότερο κλίμα στον σχολικό χώρο επηρεάζεται από την καλή συνεργασία εκπαιδευτικών και Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.

Η.  ΣΧΟΛΙΚΑ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ

Αποκλίσεις των μαθητών/τριών από όλα αυτά που το σχολείο θέτει ως κανόνες της λειτουργίας του, θεωρούνται σχολικά παραπτώματα τα οποία αντιμετωπίζονται από το σχολείο σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και με γνώμονα την αρχή ότι η κατασταλτική αντιμετώπιση αυτών των φαινομένων είναι η τελευταία επιλογή, όμως δεν αποκλείεται ως παιδαγωγικό μέτρο. Τα πειθαρχικά παραπτώματα αντιμετωπίζονται μέσα στην τάξη από τον διδάσκοντα και την κοινότητα του τμήματος.Συγκεκριμένα ανάλογα με το βαθμό παρέκκλισης από τον κανονισμό οι κυρώσεις τις οποίες προβλέπει ο νόμος είναι οι εξής:
1) Παρατήρηση
2) Επίπληξη
3) Ωριαία απομάκρυνση από το διδασκόμενο μάθημα
4) Αποβολή από τα μαθήματα μέχρι μία (1) ημέρα (από το Διευθυντή).
5) Πολυήμερη από (2) δύο ημέρες και άνω αποβολή από τα μαθήματα (από το Σύλλογο Διδασκόντων).
6) Αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος (από το Σχολικό Συμβούλιο και με έγκριση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης).
Όταν ένας μαθητής/τρια τιμωρείται με αποβολή, παραμένει στο σχολείο και καταβάλλεται προσπάθεια να συνεχίσει να παρακολουθεί τα μαθήματα του τμήματος του. Για παραπτώματα που επαναλαμβάνονται ορίζεται διαβάθμιση και κλιμάκωση των ποινών.

Θ. ΚΥΛΙΚΕΙΟ

Ο/Η ανάδοχος του κυλικείου , πέρα από την υποχρέωση τήρησης της σχετικής νομοθεσίας, πρέπει  να διατηρεί το χώρο καθαρό μέσα και έξω (μπροστά) από το κυλικείο.

Ι. ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ 

  1. Η συμπεριφορά όλων των παραγόντων της σχολικής ζωής (μαθητών/τριών, καθηγητών/τριών, βοηθητικού ή επικουρικού προσωπικού) πρέπει να είναι σύμφωνη με το ήθος του σχολείου και τις αρχές που διέπουν τις σχέσεις των ανθρώπων μιας πολιτισμένης κοινωνίας. Οι αρχές αυτές πρέπει να τηρούνται από όλους, τόσο κατά τη διάρκεια του μαθήματος όσο και στο διάλλειμα αλλά και σε κάθε δραστηριότητα του σχολείου.
  2. Κατά τη διάρκεια του διαλλείματος οι εφημερεύοντες καθηγητές/τριες φροντίζουν ώστε οι μαθητές/τριες να κινούνται με ασφάλεια στους χώρους του σχολείου (εκτός των αιθουσών) και έχουν καθήκον την τήρηση της τάξης αλλά και την άμεση παροχή βοήθειας σε όποιο μαθητή αντιμετωπίσει πρόβλημα.

ΙΑ. ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ

Ο εσωτερικός αυτός κανονισμός πρέπει να γίνει αποδεκτός από όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας, προκειμένου να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.